Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    Spotkanie z górnikiem

    Spotkanie z górnikiem

    Dnia 4 lutego 2022 r. w ramach Projektu edukacyjnego Cztery pory roku odbyło się kolejne spotkanie uczniów klas I-III z przedstawicielem ciekawego zawodu, tym razem dzieci miały okazję spotkać się z górnikiem. Na spotkanie przybył pan Michał Wisowski, który na co dzień pracuje w kopalni Lafarge w miejscowości Ostrowite oraz Gliśno Wielkie. Podczas rozmowy z panem Michałem, uczniowie mieli okazję dowiedzieć się na czym polega praca górnika, jakich narzędzi i ciężkich maszyn używa górnik, jakie kruszywa wydobywa i do czego są one wykorzystywane, jak wygląda codzienny i galowy strój górnika, kim jest sztygar, kiedy górnicy mają swoje święto i kto jest ich patronem, jakie są kolory piór w czapce górnika i co one oznaczają oraz mnóstwo innych ciekawych informacji na temat górnictwa. Na zakończenie spotkania każdy uczeń mógł z bliska zobaczyć i dotknąć czapkę górnika. Kończąc, pan Michał zaproponował jeszcze jedno spotkanie, ale tym razem u niego w pracy, żeby uczniowie mogli zobaczyć to wszystko, o czym opowiadał. Uczniowie bardzo się ucieszyli z zaproszenia, a jedna uczennica stwierdziła, że dzisiaj spełniło się jej marzenie, ponieważ marzyła o tym, żeby zobaczyć prawdziwego górnika.

    Data dodania: 2022-03-04 20:29:28
    Data edycji: 2022-03-06 20:45:49
    Ilość wyświetleń: 336

    Konkursy

    Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
    Więcej

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej

    Kalendarz

    Partnerzy

    ,,Czynić dobrze i wzajemny szacunek

    - spełnienie naszej misji”

    Cytat
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Logo Facebook
    Facebook
    Biuletynu Informacji Publicznej