Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

    Zmisiowany Dzień Matematyki

    Zmisiowany Dzień Matematyki
    Dnia 17.02.2021r.  Odbył się w przedszkolu już II Zmisiowany Dzień  Matematyki. Tego roczna akcja obejmowała dzieci z młodszej grupy, ze względu na sytuację epidemiczną w kraju, także i My dostosowaliśmy swoje zadania. 
     
    Dzieci w tym roku mały możliwość pracować w grupach jak i indywidualnie. 
     
    Na samym początku maluszki bawiły się w popularną zabawę "Stary niedźwiedź mocno śpi..." Wykonaliśmy wspaniałe ćwiczenia. Skakaliśmy w środek obręczy pamiętając i wykorzystując położenie własnego ciała z wyszczególnieniem haseł " do przodu, w prawo, w lewo, do tyłu" Dzieci policzyły wszystkie Misie znajdujące się na zielonej tablicy; -określały: Ile jest misiów jest odwróconych głową w lewą stronę? Później to samo dotyczyło misiów w prawą stronę? Wykonywaliśmy krótkie zadania na zbiorach misiów, dodawaliśmy i podejmowaliśmy poszczególne misie. 
     Zabawy w kole była to świetna rozrywka między zajęciami.   
    W dniu świeta matematycznych misiów dzieciaki wykonywały głowę Misia z kilku kółek różnego koloru, pracę wyszły wspaniale. Dla zdrowotności spędziliśmy również czas na dworze, by dotlenić nasze "ciałka" i nabrać sił na kolejne przygotowane atrakcje.  
    Dziękujemy za uwagę, zapraszamy do galerii zdjęć  Zapraszamy za rok. 
    Data dodania: 2021-02-21 16:57:12
    Data edycji: 2021-02-21 17:02:12
    Ilość wyświetleń: 456

    Konkursy

    Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
    Więcej

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej

    Kalendarz

    Partnerzy

    ,,Czynić dobrze i wzajemny szacunek

    - spełnienie naszej misji”

    Cytat
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Logo Facebook
    Facebook
    Biuletynu Informacji Publicznej